2 yıldır ara ara tutan panik atak sıkıntım var son zamanlarda evde tek duramıyordum bile sanki tek başıma evde ölüp kalıcam gibi geliyordu neyse gebelikte çok şükür bi güç geldi bebeğim için daha rahat ve sakin oldum ama 36 haftalık olduk doğum yakın ve heyecan başladı normal doğum istiyorum bi yandan da korkuyorum o an panik olup nabzımın yükselmesinden nefes alamıyor gibi oluyor insan normal doğum için nefes ve okunma çok önemli herkes destek olmaya çalışıyor şuan için iyiyim ama o anı düşünemiyorum bebeğimin kafa çapı da 2 hafta önden gidiyor oda ayrı bi konu kilosu da var acil destek kızlar…