yagmur91 şöyle canım ben düşük yaparken jinekologa gittim bana imkansız düşük yapmam yumurtalıkların hala çok iyi çalışıyor demişlerdi ben 3. Olduğunu söyleyince genetik tıbba gönderdiler orda sana soru sorup her hangı bi rahatsızlık veya yaşayan varmı onu öğreniyorlar ilk kan senden alınıp pıhtılaşma için 1 ayda çıktı sonucu
temiz geldi. 2. Kan eşim ve bende alındı 2 ay sonra çıktı sonucu. Onlarda temiz gelince genetikle alakalı bi sorunumuz olmadığı çıktı ortaya. Dahiliyeye gittiğim de öğrendim tsh değerim çok yüksekti ve bu da düşük sebebidir