Btyas34 ya kadın merak etmiş. siz insan olarak bişey sizde olunca tek değilimdir diye sormadınız mı hiç sizinle aynı durumda olan insanlara. buradaki hamilelerin çoğu ilk gebeliğini yaşıyor tecrübesiz olabiliyor yada merak edebiliyor. Doktor bana doğum tarihini söylediği zaman bile sordum ben erkek bekleyen hamilelerde de geç gelme olayı oluyor mu diye kişiden kişiye değişir dendi. Yani insanız ya merak edebiliyoruz bizimle aynı durumda olan insanlar ne durumda diye. Gereksiz duyar kasmaya gerek yok🙄