korkma canım sanci deil o eğer su kan gibi bir akintin yoksa korkma.. sanci belden rahime ve kasıklara doğru bir ağrıdır.. bebeğin artık büyüdüğü için oda haliyle geriliyor.. doğuma ve yerine hazırlanıyor.. eğer ağrin belli bir ritmi tuttuğunda yani 10 dk bir gibi ozman kendini takip edersin baktın ağrılar sıklaştı o zmn bi ambulans çağır ve korkma bunlar yoksa benim 4.gebeliğim 🥰 hepside normal oldu..