Selam Anneler;
İkinci hamileliğimi 2 gün önce öğrendim, korunuyorduk eşimle ama hamile kalmışım bizde anlamadık😊 son adet tarihimi hatırlamıyorum, dr muayene etti henüz bir gebelik gözükmüyor dedi ama kan verdim beta değeri 386 , gebelik var dedi haftaya kontrole çağırdı. O kadar unutmuşum ki ilk hamileliğimi, kaç haftalık hamileyim, kesenin görünmemesi normal mi diye kendimi yiyip bitiriyorum. Bana bi hatırlatın nolur 😁