Ben bu ameliyatı 1 yıl önce oldum zaten anestezi veriliyor hiçbir şey hissetmiyorsun
ameliyattan çıktığımdaa ağrılarım çoktu ağrı kesici verdiler sonrasında hiç ağrım olmadi 2 gün sonra da işe gittim öğretmenim ve hep ayaktayım cabuk toparlaniyorsun dikişleri de almıyorlar zaten..
Siz niçin olacaksınız benim sağ sollu çikolata kistlerim alınmıştı