Teka16 Kızlar merhabalar. Ben 3 aşılama da sonuc anlamdım ve aşılamdan sonra ilk adet olmam gerekiyordu 25 martta adet olmam gerekirdi ama olmadım test yaptım cıkmadı boyle olan var mı aranızda?
Deleted5544 bende 3 aşılama yaptırdım canım. aşılamanın 13. günü kanda 27 cıkmıstı değerim. aşılamadan sonra kendiniz denediyseniz belki geç döllenme olmustur o yüzden kanda gözükmemiş olabilir