Busragozer Özel bir doktora gidiyordum ama onu tavsiye eden kişiyi çok zor durumda bırakmış, o yüzden doktor değiştirmem gerekiyor Karşıyaka da oturuyorum Çiğli ve Bayraklı bölgesi olabilir acil doktor ve hastane Tavsiyesine ihtiyacım var 😭
CananAkdag Busragozer valla can hastanesindeki doktorlarında çok övüyorlar ama bilmiyorum ben gitmedim neydi adı ya irfan özer di galiba
Busragozer 198935 biliyorum gittim ama sevemedim bir türlü birde maalesef ki şuan muayene ücretleri çok fazla 😔
Mico Yani gidebilirsen eger karatas hastanesi aysel zabit taser tek gecerim ve cok guvendigim canim doktorum
GoNCa Busragozer Kordon Kadın doğum hastanesinde Cavit Mete Tarcan var, işini çok iyi bilen bir doktor
Busragozer GoNCa normalde ona gidiyordum zaten ama doğum için son ayına girmiş arkadaşıma senin suyun azalmış diyip başka doktora göndermiş gönderdiği doktorun muayene ücreti 700 TL doğuma her ikiside girecekmiş her ikiside ücret alacakmış bizi beğenmediysen tepeciğe git demişler kadına gitmiş kadında ne bebekte bir sorun ne de suyunda azalma yok korktum o yüzden
28elanur Busragozer sada hastanesi Gökhan Önal beye gidiyorm gayet ilgili ve profesyonel biri 38 haftalık hamileyim az kaldı benim de pandemi nedeniyle özel tercih ettik Karşıyaka flan olmasa da belki tercih edersiniz
35ebrar35 28elanur canm hatice hanima gidiyorum ben sadaya bi bilgin varmi nasil doktor kizimsa nurdan hanima gidiyordum memnundum ama ogitti icin baska doktora gittik
28elanur 28elanur valla çok ilgili mütevazı bir doktor isterseniz görüşün bana çok iyi geldi fiyatı da gayet iyi muayene 80 doğum 2400 tl
melisayonel 28elanur 9ay boyunca gokhan beye gittim kan pıhtılaşmam varmış fark etmedi. doğumdan sonra ölümlerden döndüm ameliyat oldum. gece sancım geldi o gelmedi nobetci dr sezeryana aldı daha yazacak çok şey varda neyse
Kipirdakli Sada hastanesi özlem Özbilen i tavsiye ederim. Öncesinde ben de baya bi gezmiştim.Gayet ilgili ve net konuşan bi doktor. Çoğu hastaneye göre fiyatlar daha uygun. Karşıyakadan ücretsiz servisi vardı eskiden. Telefonla öğrenebilirsiniz hala var ı yok mu