İyi akşamlar bı kaç gündür geçmeyen boğaz ağrım var bugün sağlık ocağına gittim Doramycin antibiyotik verdi muayene etmiyoruz korona dan dolayı 3 gün içinde geçmezse eğer öyle hastaneye gidersin test yaptırırsın falan dedi bu ilacı daha önce kullananiz var mı acaba kadın digim doktoruna mesaj attım fazla kullanmamı tabseliye etmedi bı KBB ye gorun dedi ama şu an gidemiyorum hastaneye de kullansam mi bilemedim 😔