Arkadaslar burda hep okurdum dogum hikayerini insallah bende cok beklemem dogururum dedim durdum Rabbim yardım etti dün nişanım geldi agrilarim basladi ama hastaneye yaticak kadar degil 2. Gebeligim oldugu icin biliyorum asıl sancilarin nasil oldugunu o yuzden dayanabildigim kadar dayandim 4 santim acikligim vardi hastaneye geldigimde ve tabi burda biraz ilac biraz plates topu derken agrilar son boyuta ulasti çatala zor ciktim simdi melegim kizim yanimda uyuyor sadece biraz dikiş okadar ama normal dogum kadar guzel bisey yok herseyiyle ben ilgileniyorum suan insallah biran once sizde kurtulup dogurursunuz bi avazda insallah