Yaseminelebiolu gebeliğinin son haftalarında ki kızlar bu ödem sorunuyla nasıl baş ediyorsunuz?? Ben artık dayanamıyorum ayaklarım 2 numara büyüdü resmen.. bi çare bulamadım. sizler. bir fikri var mı???
NeslihanPiaAbac Yaseminelebiolu benim sabit şişti ve inmiyor.Tuzsuz ye ayağının altına birley koy yüksekte tut diyorlar ama hiçbiri çözüm olmadı.Biraz masajla gerginliği azalıyor o kadar.Siz bunları bi deneyin belki size faydası olur