Busrasalt Merhaba 27+5 günlük hamileyim karnımda kasılma vardı doktora gittim progestan fitil yazdı kullananlar var mı?
Gldn7 Busrasalt ben kullanıyorum agrımı alıyo gercekten iyi Fitil olarak kullanıyorum koyuyorum geri cıkıyo wcye gidince anlamadım nasıl iş 😂😝 bide magnezyum kullanıyorum
Busrasalt Glbgc aynen magnezyum da verdi progestanı nasıl kullanıyorsun vajinal yoldan mi normal ağızdan mı?
arife351_ Vajinal koyarken iyice itin ve en az yarım saat kalkmayın akması normal aylardır kullanıyorum 28+2yim vajinal canım acımaya başladığı için artık ağızdan kullanıyorum