Fatma09 canım her bebek aynı kiloda doğmuyor ki bende 38. Haftadayım 3kiloyu yeni geçti; gelişimi iyi olsun, organlarında sorun olmasın daha ne. Her şeyide kafamıza takmamamız lazım, insanların bebekleri prematüre doğuyor bir kilo, iki kilo. Hem bu haftalarda plesanta yaşlandığından bebeği çok iyi beslemiyor, endişelenmeyin.