Kızlar bugün 34 haftalık olduk kızımla kontrolümüz vardi doktorumuzda. Kilosu 1 hafta geriydi önceden. Şimdi utrasonda 33+3 olarak görünüyormuş yani bir haftadan 4 güne indi kilo farki. Buna çok takilmadim ancak kese içindeki su sınırdaymış. Haftada bir kontrole gidicem artık. Bol su iç havuç ye dedi doktorum. Eğer azalmaya devam ederse erken alabiliriz seni doguma dedi. Daha önceden basina böyle bir sey gelen var mi? Önerileriniz nedir?