Kızlar çok tedirginim geçen hafta hafif bir kanama atlattım.plesenta biraz aşağıda.bugün dr beklemeye gerek yok 37. Haftada alalım tekrar kanaman olabilir dedi.bebeğim çok güzel kilo alıyor suyu da gayet iyi ama sancılarım çıktı. Nst de ve ben o anda dr a bir hafta daha bekleyelim diyemedim sanırım şoka girdim.bebek 2. 900 36.5 haftamdayım bugün. 1 mayısta alıcam dedi iki gün sonra. Lütfen dua edin sanki bebeğimin hakkına giriyorum gibi geliyor 🥺