Gamzenur_koyucan ben zorunlu sezeryan oldum normal doğumdan bende korkuyordum ama bi o kadarda normal doğum istiyordum walla 3 haftam kala sezeryan olman gerek diyince dr çok ağladım ben normal doğurayım diye imkansızdı ama ( bu arada Mecburiyse olunması gerek tabi ) bu ikinci gebeliğim bunu herşey pahasına normal doğurmak istiyorum eğer dr bulursam vücudumda vejinal doğuma elverişliyse normal doğum yapmak istiyorum sezeryan konusuna gelirsek ben 110 kiloyla doğurdum ertesi günü yürümeye çalıştım belki kilom zorladı ama iyiydim sütümde sağar sağmaz geldi bebek küçük doğduğu için ememedi tuvaletimi yapmakta zorlandım gazımı çıkarabiliyordum ( ondada odamda bi başka hasta vardı utanıyordum çok koktuğu için kendimi tutuyordum dr gelip sen daha kendini rahatlatmadın mı diyip kızana kadar 🤣) öksürük geliyordu psikolojik mi bilmiyorum öksürünce dikişlerim patlicak gibi hissediyordum öksüremiyordum nefessiz kaldığımı hissediyordum arada ama o kiloya rağmen bi haftaya kadar iyice toparlandım aklıma gelenler bunlar ama hiç bi engelin yolda normal doğumu tavsiye ediyorum keşke ben hiç sezeryan olmamış olsaydım ama nasip yani o yaranın derdinden nasıl olcak derdinden iyice bebeğime odaklanamadım ilk bi kaç gün ☺️