Ben 12 saat suni sancının ardından mecburi sezeryana girdim saat 21.30 da ameliyattan çıktım. Ben kendi isteğimle tamamen bayılmıştım. Kendime geldiğimde izin verseler kalkıp yürüyecektim ama ancak sabah izin verdiler direk kalktım ve yürüdüm hemşireler ısrarla eşin koluna girsin deseler bile buna ihtiyacım bile olmadı. Tabi her insan bir değil. Yine de korkma derim.