Ben 25 gün öncesinde düşük yaptım düşen parçayı falan da gördüm hani. Onun bir iki ay öncesi de geciken adet kanamamla birlikte çok sancılı bir şekilde böyle ince derimsi bir şey gelmişti pedime. O gelince de ağrı kesilmişti. Acaba o da düşük olabilir mi. Yani test yapmıştım negatif çıkmıştı ama. O yüzden gebeliğe olasılık vermemiştim. Ama bu düşükte ona benzer bir şey düşünce aklıma takılmadı değil hani. Böyle bir şey yaşayan varsa yazabilir mi acaba???