Herkese merhaba 39 haftalık hamileyim artık hayırlısıyla oğlumun geleceği zamanı bekliyorum doktor cumartesi nst ye çağırdı ama Ankara’da yaşadığım için sokağa çıkma yasağı olacak. Bana hastaneden doktor kaşeli anamnez verdiler bunu polise gösterseniz yeterli olur dediler. Belki de o güne kadar doğuma gideceğim Allah bilir ama sıkıntı yaşayan oldu mu acaba? Daha önceki sokağa çıkma yasağında dışarı çıkan arkadaşlarımdan