Merhaba anneler ve anne adayları
Sizinle paylaşmak istediğim daha doğrusu başına böyle bir şey gelen varmı diye sormak istiyorum ben ikili taramayı hastanede yaptırdım ama değerlerim biraz kötü cikmisti doktorum yurtdışı kan testi önerdi onu yaptırdık bununla birlikte cinsiyete bağlı hastaliklarada baktırdım ama sonuclarim güzel geldi ama geçen hafta ayrintili ultrasona girdim hiperekojen barsak yani bağırsakta lekelenme görüldü biraz araştırdım yine down ihtimali gibi şeyler yaziyodu internette kafam karıştı testim temiz çıktı ama bu durum neden oldu kalp atışlarını da kontrol etmemiz gerekiyor dedi fetal eko yapılabilir dedi başına böyle bir şey gelen varmı acaba yurtdışı temiz çıktı ama.bunlar neden olabilir şuan 21 haftalık hamileyim