Merhaba anne adayları,
25+4 gunluk hamileyım geçen hafta ayrıntılı ultrasonda amniyon sıvımın fazla oldugu ve bebegımın burnu küçük dendi. Amniyosentez onerdiler kabul etmedik. Kucuk burun hastalıga işaret edebilir ya da genetiktir dediler Aranizda bu durumu yaşıyanlar varmı peki?
insan çok çaresiz kalıyor vallah allaha dua etmekten beklemekten başka çaremiz kalmıyo :(