esma06 SevgiSungur bende ilk Oslo düşünüyordum ama çok büyük geldi mağazada. Dışarda rahat kullanamıycak gibiyim. O yüzden Kraft switch de karar kıldım. Bakalım nasipse onu alıcaz çok daha hafif ve kullanımı kolay