Glbgc Baby17 efa mom omega 3, decavit, osende b12, coledan d3, feramat demir ilacı, magnimore plus magnezyum ilacı bide progestan fitil 🤦🏻♀️
Baby17 Glbgc çok fazla değil mi 😕 ben decavit kullanıyorum sadece. Vegaferon verdiler sağlık ocağından onu kullansam mı bilemedim 🤷🏻♀️ doktoruma gitmeme daha var
5858g Baby17 vegaferon kan ilacı bildiğim kadarıyla kullanmanız gerekiyo decavit vitamin o başka o başka
Glbgc Baby17 decavitle omegayı aynı gün kullanmıyorum ama bunları kullanmaya başlamadan önce sadece decavit vermişti devletteki doktor o sıralarda çok hasta oluyordum 5hafta boyunca gribim geçmedi. Doktorumu değiştirdim şimdiki bunları verdi ve o hafta toparlandım çok şükür bebeğim bile zayıf düşmüştü şimdi maşallah gelişimi biraz ileride
Fatmagnnc Baby17 ben bi sıkıntısını görmedim sadece bazen kabızlık yapıyor o kadar. Kullanmalısın bence
Mehru denizkizimm merhabalar ben de coledan kullanıyorum. Karın bölgemde kaşınan küçük küçük kırmızı pıtırcıklar çıktı. Sizde de böyle bir yan etkisi oldu mu acaba? Ben 11 haftalığım bu arada
Ngr Kızlar ben progestan fitil ve folikasit kullanıyorum. Doktorum haricinde bir ilaç vermedi. Acaba benim ilaçlarım yetersiz mi?
Emineerd Ngr canım bence kişinin tahlil sonuçlarına göre veriliyordur ilaçlar. Doktor bi eksiklik görmediyse diğer değerlerinde gerek görmemiştir ilaç kullanmanı ☺️