27 haftalık hamileyim kizlarbkilosu 1130 ultrason da kordon boynundaydi sorun olur mu düzelir mi benim bebiş az hareket edenlerden erkek cinsiyetimiz . Değerler normal ama ben az hareket ediyor hocam diyince hareketlerini say gün içinde dedi yarım gün hareket etmezse gel dedi yeni çıktım doktordan şu an hareketli korkmalimiyim kordon düzelir mi?