Elifaydogan06 Merhaba kızlar ben 13+4 haftalık hamileyim bugün ara ara rahmime sanki bıçak sağlanıyor gibi bi ağrı giriyor 1-2 Dk sonra geçiyor ama kramp gibi sizdede oluyor mu neden olur ki