Kızlar, şu an 20+1 haftalık hamileyim ama bebeğimin hareketlerini çok erken hissettim her zamn olmuyordu ama geçtiğimiz haftadan sonra her gün hissediyordum… 2 gün önce midem çok yandı ve çok istifra ettim o günden beri bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum ve çok korkuyorum. Pazartesi gücü sağlık ocağına gitmiştim genel tetkikler için çağırmışlardı kalp atışını dinledim çok şükür ama hep bi acaba mı oluyorum.. Aklım hep karnımda