Gizemmmm Kizlar 32.haftaya girince hemen o gun mu calisabilir raporu aliyoruz.bikac gun geciktirsek sorun olur mu acaba? yani32+3 te falan alinsa sorun olur mu
EsraDgny Gizemmmm bn rapor alıyorm rahatsızlığımdan dolayı hastanedeki çaluşan bana 32 yi geçmemesi için ayarladı rapor tarihini geçerse doğum sonrası izninizden gider dedi.. Çalışabilir raporundada öyle olabilir riske atma derim
sevincmaltepe Gizemmmm ben 32yi 4 gün geçirmiştim. Doktorum sanki tam o gün 32 olmuşum gibi yazmış raporu hatta tahmini Doğum tarihim de 4 gün ötelenmiş şekilde yazıyordu raporumda.. işime geldi açıkcası 😂
Senibekliyoruz Ben ilgili birimdeki arkadaşlarıma sordum 32+0 da almamı söylediler bende randevumu tam o güne aldım.