Ygmrmusti ilk doğduklarında üşüyorlar canım sıcak olsa bile giyiyorlar orta kalınlıkta al 1 ay giymiş oluyorlar zaten sonrası için sonbahara denk geliyor çok ince kıyafetlerde alma ben haziranın başında dogum yapıcam bulunduğumuz yer çok sıcak oluyor nefes alamıyorsun ama annemgil uzun kollu kalın al bir kaç tane çok üşür dediler daha sonrasında ince kıyafetelere dönersin demişlerdi