Anka0 İrem Güler Özgür e giden var mı sevgili anneler 🌸😊 Akay Lokman Hekim’deymiş aşırı beğenilmiş merak ettim ?
Anka0 Mihranyesim Siz de memnunsunuz ne güzel doğumunuz oldu mu peki nasıl geçti ? Aynı zamanda en merak ettiğim takip ettiği hastaların doğumuna kendi mi giriyor bu çok önemli
Mihranyesim Anka0 evet 10 gun once dogum yaptim dogumuma kendisi girdi o kadar memnun kaldim ki gercekten cok cana yakin samimi bir insan tavsiye ederim
Anka0 Mihranyesim Ne güzel adınıza sevindim gözünüz aydın inşallah bize de nasip olur sağ salim almak 😊🙏 Doğuma girme sözü veriyorsa mükemmel
Mihranyesim Anka0 yani biz hic doguma giriyormusunuz diye sormadik aklimiza gelmedi ama kendisi doguma girdi insallah sizede faydasi olur 🙂
Anka0 Mihranyesim Amin inşallah 🙏😊peki doğum paketi aldık diyelim epidural ya da spinal istersek ekstra ücret alıyorlar mı pakete dahildir inşallah 🙏
Anka0 Mihranyesim O zaman süper 🙏 Biraz fazla sordum ama kusura bakmayın ben başka şehirden geldim buraya Bursa’dan ve hiç bilmiyorum ne hastane ne doktor 🤦🏻♀️ Peki hastane nasıl pandemi hastanesi değil demi ? Hijyen olarak beğendiniz mi ?🌸
Mihranyesim Anka0 pandemi hastanesi ama temiz ve hijjenik zaten sizin dogum yaptiginiz yerle bir alakasi yok ve surekli temizleniyor guzelde ilgileniyorlar yani ben memnun kaldim zaten duruma gore 1 gun sonra taburcu ediyorlar