Ysssm Ya kızlarr ben normalde çok hareketlerini hissediyordum bebegin ama bu ara sanki biraz azalma var gibi doktorum 32+5 deyken plesanta yaşlanması var dedi şuan 35+6 yım korkuyorum biraz sizde hareketleri nasıl
Senatorun valla bende 35+3 um cok hareketli degil bizimkide hatta yarin doktora soylucem, geceleri falan cok hissediyorum gunduz nadir tek tuk