Özelde çalışanlara soruyorum. Şimdi doğumdan önceki son 3 ayın primine bakılıyormuş. Benim doğumum temmuzda. Ama çalıştığım kurum primleri eksik yatırıyo.ücretin bi kısmını devlet yatıracağı için. Eksik yatan primleri devlet mi yatıracak acaba . Eksik olursa primler devlet doğum parasını nası yatırır?