10 haftalık hamıleyim dr um tahlilimde idar yolumda az bişey enfeksiyon oldugunu soyledı bir dozluk ilaç verdi fakat iki defa denememe ragmen mide bulantılarımdan dolayı ilacı istifra ettim enfeksiyon bebeğime zarar verir diye korkuyorum benim gibi bu durumu yaşayan varmı😞