Maviadaa Aclıl 84 Saat 83 Saat öğrenemedim Doktorum eksik mesaj attı düşük dedi . Diyetisyene gitsen iyi olur yazmış. Sizce nasıl . Bana yüksek olursa diyet listesi hazırlarız dedi . Şimdi hem düsük diyor hem diyet listesi hazırlansa iyi olur diyor . Sinirleniyorum ya 😶
brcaky Açlık şekeriniz normal ama tokluk şekeriniz biraz düşük, nasıl ki yüksek şeker kontrol altına alınmalıyda düşük şekerde alınmalı bu yüzden diyetisyene yönlendirmiştir sizi
Maviadaa Bir kaç hastaneye sordum şuna diyetisyen doktorları yokmuş :( ben nerden bulacam doktor bu virüslü zamanda . Canım sıkıldı ya . Internettenden kendime göre bir şey bulamıyorum . Düşük olunca ne yapılmalı diye
brcaky Maviadaa bence online diyetisyen bakın kendinize instagramda iremsen var baya bilindik. Ya da gittiğiniz hastanedeki diyetisyeni öğrenip instagramdan araştırın online hizmet versin size