Deryaalparslan Kızlar bebeğinize alışverise ne zaman başladınz ve ilk alınacaklar da neler onerirsiniz
Rukiye58 Deryaalparslan bende 18+5 im erkek bebeğim olucak inşalalh alışverş yapıyım diyorum ama sayfaların çoğunda ürün kalmamış hep büyük beden var alamadım hiçbirşeu
DamlaNur29 Deryaalparslan bence cok erken ben 30. Haftamda falan yapmayı düşünüyorum alısveriş yada 28 gibi ne olur ne olmaz allah saglıklı sıhatli kucagımıza almayı nasip etsinde kıyafet koly👍🤰💙
littleon Deryaalparslan 24 haftalıgım daha başlayamadım. Buyuk seyleri annemler,kayınbabamgil ve birkac eş dost alıcak geri kalanlara nerden başlasak bende bilemiyorum
Didooo2604 Hastane çıkışını instagramdan verdim uniqorn adında çok kaliteli ve şuan indirimde kaçırmayın derim önceliğiniz hastane çıkışı bence 🙈
Rukiye58 Didooo2604 o hediye gelicek takım zıbın falan almak istiyorum aslında ama çok kararsız kaldım nerden alsam diye
SeHer1909 26 haftadayım asla bir şey almadık henüz. Liste hazırlıyorum su an ne lazımsa gidip alıp cıkıcam fazla fazla almicam snra da gözüme bir şey takılırsa alırım . Çok erken daha 😇 stres yapmayın ben 30 u geçerim muhtemelen