Kızlar,İkitelli de bulunan Batı Bahat hastanesinde Doğum yapan var mı ? Ben bir kaç kere gittim Gürkan Bey'e,kendisi çok iyi ama hastane pis 😞Gürkan Beyi de uzun zamandır tanıyoruz ,yeğenlerim de onda olmuştu,hastane konusunda kararsız kaldım kızlar 🙁