Ecooo Kızlar bu beşik nasıl sizce kullanan var mı ?https://imgyukle.com/i/rrdvTU https://imgyukle.com/i/rrdGdo
bilaloguzunannesi Ecooo merhaba bizde bu modele bakmıştık daha sonra bu beşik daha kullanışlı geldi 3 kademeli hem de 0 - 5 yaş arası icin uygunmus 650 tl ye aldık şuan kargo da bir kac gune gelir 😊
Deletedmom6 Ecooo Ben şuan kullanıyorum memnunum ama vidaları sürekli çıkıyor. Sadece bizimmi öyle bilmiyorum ama tekrardan montalatirdik da ama hala çıkıyor. Ama güzel sallıyor yani bebeğim çok uyuyor icnde .
htc34sdkl bilaloguzunannesi ben de aynı beşiği ebebekten aldım 600e uyku seti farklı tabi. Çok güzel güle güle kullanalım ☺️
bilaloguzunannesi htc34sdkl evet bizde e bebek sitesinden baktık sonra bebekonfor dan baktım 50 tl fark ediyor diye bunu begenince sipariş ettik 😊 hayırlı uğurlu olsun inşAllah sağlıkla vaktinde kullanmayı nasip etsin Rabbim
bilaloguzunannesi 4429 20 nisanda sipariş verdik dün kargoya verildi sokağa çıkma yasağıda etkiliyor tabi
bilaloguzunannesi bilaloguzunannesi fili e bebekten mi aldınız bizde aldık bugün geldi kargomuz henüz acamadık cuma günü açıcaz inşAllah
Melekkannesi Ecooo evet cok rahat oğlumada kullanıyorum bunun aynısını 25 aylık suan en alt kademe de cok rahat