Cansuublbl 13+5 gunluk hamileyim doktora gotmedim ben bebegimi kiz hissediyorum.kiz gostermiyor diorlar .eger kizsa kacinci haftamda ogrenebilirim bsbegimi.
DamlaNur29 Cansuublbl banada 12de kıza benziyor dediler ama 17+3 de erkek cıktı canım hemde bacak arasını acmıstı oğlusum ben net öğrenmek için biraz geç gittim sonradn bide değişiyor falan kendimi tutamam bişey alırım diye bidahaki gidişimde gene sorucm errkekmi diye
Edaak Bugünn doktora gittim 12 haftalığım kıza benziyor dedi bu haftalarda kesin olarak söylemiyorlar.
Ozgek Edaak aynen canm bende gecen hafta gttmm büyük ihtmal kız dedii ama bişiy almayın dedi net dwğil fotosunu atsana. [url=https://hizliresim.com/EifySb][img]https://i.hizliresim.com/EifySb.jpg[/img][/url]