Benim de var 4 mm yakın.plesentanin üstünde bebeğe kan gitmeyebilir gelişim geriliği olabilir yeri yüzünden dediler büyüyecek mı diye takip edeceğiz dediler 20.haftaya kadar düşük önleyici iğne vuruldum boşuna.hic bişey olmadı büyümedi zaten bi çaresi de yok doktorum başka yerde olsa sorun olmazdı demişti yeri önemliymiş