Gbaslanbay midenizi bozmuşsunuz sanki yediğiniz birşey dokunmuş olabilir ishaliniz devam ederse mutlaka doktorunuzla konuşun.
Hani sadece mide yanması vs olsa normal bebekler büyüdükçe son aylara doğru hep oluyor ama sizde hepsi birden olunca doktora danışmak en iyi tavsiye gibi geldi bana.Geçmiş olsun