brcaky Oğlum 19 aylık ve duru granül kullanıyorum.Çok memnunum.Ama şunu belirteyim,ileriki dönemlerde (ek gıdaya başlayınca vs) hiçbir deterjan tek başına leke çıkarmıyor.Mutlaka leke çıkarıcı kullanmak gerekiyor.Ama deterjan olarak duru granülden çok memnunum.Dalan Roxy ve Unibaby sıvı da denedim,ikisi de bebeğimde alerji yaptı.Dalan sürekli hapşurttu ek durulama yapmama rağmen,nezle gibi dolaştı oğlum.Unibaby de her yerini kıpkırmızı yapıp kabarttı.Duru’da hiçbir sorun yaşamadım.