Tutku0614 bende önce stresten sanmıştım kurulukta vardı cildimde daha önceden geceleri hiç uyuyamıyorum diye doktoruma söyledim test yapıldı karaciğerine safta kesene falan bakılıyor karaciğer enzimlerim yüksek çıktı gebelikle ilgiliymiş Oda bi çok kişiye de sordum dr dedi Zaten bebek doğunca geçer dedi sadece bi losyon verebiliyorlar oda biraz kaşıntıyı alıyor canım benim şu an vucüdğm yara döküyor benim aşırı derecede var inş seninki geçer