Esma-karacan44 Merhaba kızlar benım adetim 3 gündür gecıktı ben gebelık testi 6 gün sonrasını söyleyen testi yaptım pozıtıf çıktı silik çıktı baya dıger gün kan verdım 0.3 çıktı ama hala adet olmadım ve kasık kas ağrılarım var hamıle olma ıhtımalım var mı
Esma-karacan44 Ama Internet’ten bakınca benım durumu yaşayan kişiler var gebelık pozıtıf kanda yok 5 gün sonra yapıyorlar pozıtıf
Cicilibicili Esma-karacan44 canım ben duymadım hiç. Bekle bakalım öyleyse. Olmadı rekrarlarsın kan testini