Merhabalar..Gebeligim 6+2 "de . Fakat bu sabaha karsi 5′te derin uykudayken bir titreme nobetiyle uyandim ki anlatamam.. Saatlerce geciremedik.. atesim de yoktu.. Fakat bir yandan titrerken bir yandan atesler basti…doktoru aramis esim o panikle, dinlensin demis.. ( sabahin 6″si olunca tabi ) Dun aksam progestan kullanmaya baslamistim tedbir amacli.. Ama o mu sebep yoksa genelde kansizliktan ya da hormonlardan midir acaba.. ? Ayni durumu yasayanlar var mi aranizda? ( Genelde de yapi itibariyle cok üsurum ve hep kalin giyinirim zaten)