Zambak Sebile Bir şey olacağını sanmıyorum kuzum çünkü o kesenin içinde ama için rahat etöezse yarın doktoru ara bi sor
Sonay Sebile çocuğa bişey olmaz CNm benim arkadaşımın karnına çay dökülmüştü sana bişey olmasın Allah korusun. Bebeğin iyidir yani ama çok yanık varsa leke falan kalabilir derecesine göre değişir
DuyguUysalBayraktar Sebile canım varsa evinde yada çevrende aleovera bitkisi hemen sür şimdi. Sonrada sık sık sür sürekli. O iz kalmasını engelliyo ve çabuk iyileştiriyo. Yada varsa kantoron yağı sür sürekli. Çok geçmiş olsn
Sebile Tesekkur ederim , yuvarlak bir sekil yandi ama derim felan kalkti baya bi leke olmaz insallah cocukta 😕 Sonay
Sonay Sebile ayyyy geçmiş olsun ya. yok CNm bebeğe bişey olmaz sana olmasın hametan yanık kremi sürebilirsin ama doktora gitmende fayda var tabiki