Kızlar şimdi doktordan çıktım bebeğin eşinin rahim arkasında olduğunu söyledi . Kötü bir durum mu dedim zamanla yukarı çıkar dedi ama anlamadım bu durumu bilen var mı ? 19. Haftadayım ama bebek 20 haftalık şuan . Kendi doktorum olmadığı için de çok soramadım .