Merhaba! Güzel anneler bende birçoğunuz gibi bu virüste 🦠 nasıl doğum yapıcam ya ban ada bulasırsa beneğimi nasıl koruyacam hamileliğin son zamanları hep bunları düşünmekle geçti çok şükür bende doğurdum 🤱 şuan yanımda mışıl mışıl uyuyo 👼 buraya doğum hikayemi yazacağım hiç aklıma gelmezdi neyse gelelim doğum hikayeme burda bir çok post açtım 41+2 de doğurdum bebeğim doğum pozisyonundaydı fakat kanala girmemişti doktor bekleyelim dedi en son 41 e kadar bekledik gelmedi 10 nisan cuma sabah 7 de suni sancıyla yatısım yapılacaktı fakat 9 nisan Perşembe akşam namazını kılarken duyumun geldiğini farkettim lavobaya gittim öyle bacaklarım ıslanacak kadar değildi ama duyum gelmişti doktora yadım hastahaneye gelin dedi neyse yemek falan yedim aç doğuramam dedim🤣 sonra hazırlandık hastahaneye geçtik ebe alttan muayene etti sadece yumusama var açıklık yok dedi nst ye falan bağladı her sey normal git sabah 7 de gel dedi eve geldim duşa girdim pşates topunda zıpladım evde ne kadar yürüye bildiyesem yürüdüm belki gelir diye yok sancılarım vardı onlar da gitti . Sabah hadtahaneye gittik yine bakıldı açılma yok suni sancı verdiler ama bende tık yok saat ilerliyo sancı çıkmaya başladı hafif ağrı vardı ama ben bir sey hissetmiyordum 2 de doktorum geldi o baktı yok dedi 7 saattir suni sancı takılı açılman yok suyunda geldi dün bekleyemem hazırlan sezeryana alıcaz yarım saat sonra dedi genel oldum sezeryanı uyandığımda ağrım çok fazla vardı yuları çıkardılar dayanamayacak kadar ağrılarım oldu inliyordum resmen her gelene ağrı kesici yapın dayanamıyorum diyordum bebek hemşiresi oğlumu getirdi emzirmek için onu kucağıma alınca her seyi unuttum resmen benm doğumda zordu sonrası 15 günde toparladım 1 hafta sonra ayağa yavas yavas kalkabildim şimdi ise 18 gün oldu ama hala ağrı oluyo ama bebeğinize bakınca onu kucağınza alıp mis kokusunu içinize çektiğinizde her seyi unutuyorsunuz uzun oldu hakkınızı helal edin rabbim bütün herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🥰🌹🤲