39+5 oldum. Bugün nst de ufak sancılar çıktı ama bebeğin başı hala kanalda değilmiş. En fazla 41 e kadar beklerim dedi doktorum. Squat, hurma, temizlik, ev içinde yürüyüş hepsini yapıyorum başka önerisi olan var mı nasıl inecek bu bebek kanala? Bu arada ikinci gebeliğim..