Fayenur ben yaptırdım kardeşim okadar yaptırma çok zararlı canan Karatayın dediği bi sürü şeyi saydı bana ama dinlemedim 🤷♀️ anne babamda olmadığı halde ben de çıktı insülin kullanıyorum… Şekeri yüksek seyredip dengeyi sağlayamamak inan hem senin hem bebek için daha zararlı olur… O yüzden şeker varsa ortaya çıkarılmalı ve gerekli tedavi yapılmalı 🙂🙆♀️