Elfmslml Beta hcg — 4473.84 0-5 doktor hayırlı olsun gebesiniz dedi ama 0-5 e takıldım ben sizce bu değerler normal mi
melindam Elfmslml 0-5 Olan Referans Aralığı Oluyor 5ten Yüksek Demek Gebesin Demek Ki senin 4 binlerdr Çıkmış Hayırlı Olsun Sağlıklı Gebeliklerin Olsun İnşallah
Essi Evet hamilesiniz. Bendede 0-5 yazirodu beta hcg 275 cikmisti hatta simdi 26 hafta olduk cok sukur 🙏🏻
Elfmslml 0-5 cok takıldım :( kaç haftalık olduğuda yazmıyor testte kadın doğuma yönlendirdi değerlere göre çoğul gebelik de olabilir dedi yani hamileyim demi 0-5 ikilemde bırakıyor :(
Prensprenses Elfmslml 0 5 arası çıksa negatifdi senin yüksek pozitif demek değerin 4 binler de maşallah hamilesin sen ona takılma
Unsalin_Annesi Elfmslml canım hamilesin 0-5 değerinden fazla çıkmış buda gebe olduğunu gösterir zaten teste kaç haftalık olduğu belli olmaz ultrasonda belli olur hayırlısı olsun
Aysenes Elfmslml 0-5 arasi hamilelik yok 5in ustu hamilelik var ve senin degerin baya bi yuksek haftasinida degere gore bilemezsin ulturasonda görulur. 😌
Unsalin_Annesi Elfmslml canım o referans arasını gösteriyor o aralığın üstündeyse hamilesin demek oluyor hepimizde yazıyor o ☺️ Hamilesin yani
drn5410 Elfmslml o her testte yazar referans aralığı diye adlandırılır. Senin değerin değil o canım. Olması gereken değer 0-5 arası yazıyor senin 5in baya üstünde çıktığı için hamilesin. O değere takılma her kan sonucunun yanında genelde yazar referans değeri
Aysenes Elfmslml evet o herzaman yazar mesela degerin 2 olsaydi hamile degldn ama seninki yukse hamilesin gözun aydin 😌
Zehra3443 Elfmslml canım degerin karsısnda yazan 0-5 arası deger cıkarsa negatif diyo senin degerin 4000 geçiyo zaten yani gebesin o 0-5 ve altındaki degerler hastayı bilgilendirme amaçlı yazılı