Cigdem13 fsyy95 12+2 de kız gbi dedi bizede bir ay sonra gelin dedi ama dayanamıycaz bu hafta sonu başka doktora gitcez belki öğreniriz umuduyla 😂👶🏼😍
Sinemkurtkarakussk35 zlemAlmuhannci söylemek istememiş olabilir görememiş olabilir kızlarda emin olamıyolar benim iki tane oğlan doğm yapan arkadaşıma doktor söylemişti sizin zamanınızdayken ama kızlar için erken oluyo. Benim 27 haftalığa kadar kızken sonra erkek olabilir dedikleri için şuan ne derlerse desinler inanmıyorum😂
zlemAlmuhannci Sibelyunusamine bana sadece küçük daha belli değil dedi ilk çocuğum erkek 14 haftalıkken yüzde yüz erkek dedi devlettede iki kere sormuştum erkek dediler bunda belli değil demesi acaba kız mi dedirtti bana sağlıklı olsunda kızım olsun ☺
incim benim özel de 15.haftada erkek dedi pipisini bile gösterdi. bugün devlette 17.haftada kesin kız dedi. kime inanacagimizi bilemedik. artik ayrintilida belli olur inşallah😁🤗